Bayram v1 Blogger Teması


Bayram v1 Blogger Teması

Blogger TemalarıBayram İlhan0 yorum
Uzun süredir Blogger bünyesinde kendimi geliştirdim ve geliştirmeye devam ediyorum. Şimdi sizlere kendi yaptığım bir blogger temasını paylaşacağım. Bu tema için gerçekten çok emek harcadım. Footer bölümünde değişiklik yapılırsa kimseye hakkımı helal etmem. Fazla uzatmadan temanın özelliklerine, demosuna ve indirme linkine geçiyorum. İyi kullanımlar... 


Bayram v1 Blogger Temasının Özellikleri
-Son derece şık bir navbar.
-Navbarın alt bölümünde değiştirilebilir logo ve 468x60 reklam alanı.
-Üst menüye sahip.
-Üst menüde elimden geldikçe CSS3 nimetlerinden yararlanmaya çalıştım.
-Sağ tarafta şık bir arama formu.
-Sidebar bölümü.
-Sidebar başlıklarını en iyi şekilde yapmaya özen gösterdim.
-Konu altı 300x250 reklam alanı ve sosyal paylaşım linkleri.
-Konu altı Yazar Hakkında eklentisi.
-CSS3 kullanarak temanın scrollbar (kaydırma çubuğu)'nu değiştirdim ve temaya özellik kazandırdım.
-Footer
-Footer'ın sol köşesinde ekleyebileceğiz maskot,favicon gibi resim alanı.
-Footer'ın sağ köşesinde sosyal ağlar ve text reklam özelliği.
-Ve en önemlisi 90 seo puanıyla muhteşem bir seo dostu.
-Cufon font teknolojisi.
Rar Pass: www.l-f-syama.blogspot.com

Bayram v1 Blogger Teması
Share this article :

Yorum Gönder

 
Tema: Jony Tamplate | Tema Ceviri |
Template Created by Creating Website Published by Mas Template